Rite Højskole afholdt generalforsamling 2026. Skolens direktør Niels Bendix Knudsen aflagde beretning i form af billeder og videoer som Liene havde produceret i årets løb. Derefter fortalte formand for skolens bestyrelse Jolanta Albretha om fremtidige aktiviteter på skolen. Derefter gik forsamlingen til et veldækket bord, som Larisa havde stået for, og nød den gode mad.